1. leht 1-st

Nikon coolpix S225 ekraan pragunes kuumuse käes

Postitatud: 13 Sept 2009 19:34
Postitas Urrr
Täiesti uskumatu lugu juhtus mu emaga. Ostis endale augustis peale pikka valimist uue fotoka, oli rõõmus ja läks kohe Horvaatiasse pilte tegema. Jõudis mõned pildid teha, käis praks, alguses viskas lihtsalt ekraani mustaks ja siis märkas mu ema, et ekraan pragusid täis... Koju jõudes läks kohe kauplusesse kust fotoka hankis, seal vaadati fotokat, et võib küll kuuma käes põhimõtteliselt nii juhtuda, müüja vaatas fotokat, pani laua peale ja fotokas ei olnud üldse tasapinnas, logises.. Nüüd vaadates, külje pealt jääb fotokas välja nagu oleks keegi seda kergelt väänanud. Ilmselt praak, kuuma käes Horvaatias midagi äkki paisus seal ekraanis ja läkski katki. Pood kaupa tagasi ei võta, saadeti mu vaene emme kuskile eksperdi juurde kes ka rääkis sama juttu mis poes, et raske tõestada et see juhtus, kuigi põhimõtteliselt võimalik... Mida teha, ema on õnnetu, pensionärile on 2000 krooni suur raha, tunneb ennast täiesti abitult. Ei tea kas tasub kuskile Nikoni asjapulkade poole pöörduda kuskil arenenumas riigis. Tundub kuidagi julm... Keegi ei taha aidata. Ema hoidis fotokat nagu silmatera, fotokas on väliselt täiesti korras, no näha, et inimene ei ole ise sellele viga teinud...
Ehk keegi oskab nõu anda.

Re: Nikon coolpix S225 ekraan pragunes kuumuse käes

Postitatud: 14 Sept 2009 12:06
Postitas Ardo-Jako
No enne ekspertiisi sertifitseeritud tehnikute juures ei oska keegi midagi öelda. Reeglina saab aparaadi ekspertiisi saata. Mõnikord muidugi tahetakse ka ekspertiisi eest raha, aga mõnikord mitte. Aga, jah, ilma ekspertiisita ei ütle keegi midagi konkreetset.

Re: Nikon coolpix S225 ekraan pragunes kuumuse käes

Postitatud: 16 Sept 2009 09:30
Postitas missv
kui garantii veel kehtib, siis peab pood kust te fotoka ostsite ise saada seda ekspertiisile hoolduskeskusesse...

Re: Nikon coolpix S225 ekraan pragunes kuumuse käes

Postitatud: 18 Sept 2009 09:45
Postitas Ardo-Jako
missv kirjutas:kui garantii veel kehtib, siis peab pood kust te fotoka ostsite ise saada seda ekspertiisile hoolduskeskusesse...
Jah, seda teeb ta niikuinii. Aga kui ekspertiis tuvastab, et viga on kliendipoolne, siis ei ole ikkagi paraku muud teha, kui rahakotti kergendada.