1. leht 2-st

Digizone.ee

Postitatud: 06 Mai 2010 13:28
Postitas Mdm Karmeen
kas see on turvaline koht kauba tellimiseks, hinnad on seal küll väga head ?
D90 on seal päris hea hinnaga http://www.digizone.ee/index.php?op=3&toode=641&kat=367" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Digizone.ee

Postitatud: 06 Mai 2010 17:21
Postitas Luik
Olen paar aastat tagasi tellinud ja sain kauba kätte.

Re: Digizone.ee

Postitatud: 06 Mai 2010 21:55
Postitas Külaline
http://www.pixmania.com/ee/ee/1549231/a ... 8-105.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ise olen Pixpaniast ka paar asja ostnud, kohale tulid ilusti. PayPal-i kontot ja krediitkaarti olema ei pea, e-mailile tuleb arve, mille saad e-pangas ära maksta.

Re: Digizone.ee

Postitatud: 07 Mai 2010 11:17
Postitas Mdm Karmeen
Tänud Teile, tellisin digizone.e st

Re: Digizone.ee

Postitatud: 15 Mai 2010 12:50
Postitas Mdm Karmeen
...ja sain kätte :P

Re: Digizone.ee

Postitatud: 13 Sept 2010 01:09
Postitas Rainer
Olen aastaid seda netipoodi kasutanud tavaoptika ja spetsiifilisemat sorti ja Eestis üldse mittemüüdava optika tellimiseks. Foorumeis räägitakse, et neil olevat sootuks muud tarneallikad kui me teistel nö tava e-poodidel. Näiteks Raynox-i mujalt Eestist ju ei saakski. Teeninduse tase on erinevalt teiste poodidega seal püsinud aastast 2005, mil neilt oma esimese kaamera kunagi soetasin, jätkuvalt stabiilselt hea - asjatundlik jutt, paikapidavad tarnelubadused ja alati meeldiv asjaajamine. Ka "tellimisel" märkega kaubad on mulle nende Euroopa keskladudest siiani 5-6 päevaga ilusti kohale tulnud, täpselt nii nagu eelnevalt telefoni päringus ka öeldud. Nad seal ka ise rõhutavad, et alati tasub "tellimisel" märkega toote puhul tarnitavus üle täpsustada, sest see sõltub konkreetse ajahetke Saksa keskladude laoseisust. Selle e-poe puhul soovitan kõhklejail kindlasti mitte kõhelda - raha kaotsi mineku või ebaadekvaatse ja laos oleva kauba puhul hoopis 3 nädalat jokutava-mökutava tarneinfo pärast digizone-s küll muret tundma pea peaks:) igati aus pood.

Re: Digizone.ee

Postitatud: 09 Jaan 2011 21:37
Postitas bondionu
Paremaid poode mida tean,kindla peale minek.Hinnad ikkagi paremad kui mujal.Ise elan Tartus ja kogemus positiivne,kui kohale minna saab ka tingida vähe(asjalik jorss sääl kontoris)

Re: Digizone.ee

Postitatud: 20 Okt 2011 14:03
Postitas paul
Tellimusest kaubasaamiseni laks 16 paeva.Kaup oli margitud -Laos.Kaks korda helistamist, kaks segadust toote osas.Eesti Posti kuller toi kauba kolmandal paeval parast saadetise uleandmist.Narv oli ikka vahepeal paris must.Tellisin Nikon 7000 kere ja malukaardi.Lopuks sain ikka katte.Hind oli hea.Ei maksa arvestada reklaamiga, koik votab palju aega ja segadust ka ulearu.Annan kehvapoolse kolme.

Re: Digizone.ee

Postitatud: 15 Nov 2011 12:28
Postitas Silvar
Tere,

Sattusin siia foorumiruumi kogemata muid asju toimetades. Et siin on otseselt juttu meist ja et viimane kommentaar räägib selgelt pahatahtlikus ja eksitavas keeles, siis pidasin vajalikuks siia kommentaari lisada.

Kõnealune Paul on tõesti meilt 01.10.11 kuupäevaga fikseerunult nimetatud kaamera tellimuse esitanud, ent kõik muu järgnev on paraku tellija enese hajameelsusest ja ebaadekvaatsusest tulenev, sest Paul jättis ise paraku kahesilma vahele https://www.digizone.ee/sisu/5/Ostujuhend" onclick="window.open(this.href);return false; -> sektsiooni „Laostaatuste tähised ja saadavuse päring“.

Vastav detailne faktidel tuginev selgitus on isiklikul minu meilikastist Paulile kuupäeval 11.10.11 edastatud ning selle lõppkokkuvõte meiliski seisvalt on:

"...
3) Nüüd edasi, vaadates kalendrisse ja loendades selgesõnaliselt toote juures tellimuse ajahetkel kirjasolevalt märgitud olnud tööpäevi saame: 03 – 04 – 05 – 06 – 07 – 10 – 11. Mis kokku ongi 7.

Kokkuvõtvalt: Objektiivselt hinnatult on antud tellimuse puhul ainus koht, kus me oleme hetkel eksinud, kauba saabumisest ekslikult päeva jagu varasem teavitus. Selle segaduse tekitamise alge sai eelnevas telefonikõnes kui veelkord detailsemalt ülalolevalt lahti selgitatud ning selle osas me ka veelkord vabandame. Muus osas on kõik aga paraku täpipealt nii nagu olime eelnevalt lubanud. Ei rohkem ega vähem.
..."

Seega osundatud "16 päeva" ei saaks ka puhtteoreetiliselt kuidagi tõene olla:)

Kes soovib lähemalt detailidega tutvuda või meie 9-aastase ajalooga kõrgelt hinnatud jätkuvas usaldusväärsuses kaheldes ise Pauli osundatud juhtumile objektiivset hinnangut anda, olen lahkesti nõus isikuandmekaitset lugupidavalt tellimuse ajaloo detaile meilitsi jagama.


Silvar Priman
Digizone arendusjuht

Re: Digizone.ee

Postitatud: 04 Mai 2012 21:40
Postitas Miina
Silver, te tundute väga ülbe ja ennasttäis. Kliendile ei karata niimoodi turja. Olen seda teie puhul väga mitmes teemas ja foorumis märganud. Ebameeldiv mulje ja tunne...

Re: Digizone.ee

Postitatud: 04 Mai 2012 23:38
Postitas Külaline
Silver, sellises kohas ei klaarita arveid!
Kui on klient kauba saanud tuleks halb unsutada.

Kui sellist eetikat ja kooli ei ole, tasub ennast kätte võtta arendusjuht!
tegu peaks olema hea kliendiga ega ta patareisid ei ostnud.
Suurematest klientidest tuleb lugu pidada. Klint ei ole jobu kellele peale hüpata!
Palju ei puudu, et te tahakite kliendi risti lüüa.



Küsiti arvamust teie firma kohta ja arvamusi tekib nüüd kuhjaga. Miks oleks klient pidanud, oma halva kogemuse maha vaikima, kui küsiti kõigi kogemuste kohta.

Mul oli kunagi analoogne juhus, teises valdkonnas.Kauba kätte andmisel, hakkas tuntud firmas sekretär hirmasti virisema.

Re: Digizone.ee

Postitatud: 02 Juun 2012 13:17
Postitas külaline
Tellisin kauba ja maksin selle eest esmaspäeval, tuli ka vastav teade kohe, et on raha kätte saanud. Kirjas on, et kaup antakse kullerfirmale üle 3 - 4 tööpäeva jooksul ja sellest teavitatakse, arvasin, et saan ehk hiljemalt laupäeval kätte, tegin päeva tööst vabaks, aga täna juba laupäev ja pole mingit teavet, seega tähtaeg ületatud. Ei mõista, miks üldse nii pikk aeg, kas tööd on neil nii palju, kuigi üldiselt ju probleemiks ostjate vähesus?

Re: Digizone.ee

Postitatud: 02 Juun 2012 14:02
Postitas Raiko
mina olen 3 korda tellinud sealt summad nii 170, 230 ja 400

viimasega oli veel nii, et hommikul tellisin ja järgmine hommik oli postiljon ukse taga juba, kahe esimesega on üks päev vahele jäänud...
julgen teinekordki tellida sealt

Re: Digizone.ee

Postitatud: 07 Juun 2012 00:11
Postitas Külaline
Miina kirjutas:Silver, te tundute väga ülbe ja ennasttäis. Kliendile ei karata niimoodi turja. Olen seda teie puhul väga mitmes teemas ja foorumis märganud. Ebameeldiv mulje ja tunne...
Olen Miinaga 100 % nõus. Firma, kelle arendusjuht suhtub kliendisse sellise üleolevuse, ülbuse ja arrogantsusega, ei saa usaldusväärne ega edukas olla. Arvamus baseerub minu lühikesel kirjavahetusel Silvar Primaniga 2. aprillil 2012

Re: Digizone.ee

Postitatud: 31 Okt 2012 01:10
Postitas Martin M
Juba mõned head aastad olen Digizone klient ja pean siin küll vastukaaluks Digizone kaitseks ütlema, et täiesti normaalse suhtumisega ja abivalmid tüübid on selle taga, k.a. jutuks olev arendusjuht. Minu kogemuse kohaselt kui nad milleski juhtumisi eksivad, siis seda ka ise tunnistavad, vabandavad ja ajavad viisakalt ja professionaalselt kliendi huvides asja joonde. Südametunnustus näib sel ettevõttel küll õige koha peal olevat. Erinevalt niimõnestki teisest tehnika e-poest, kust on raske laos mitteolevate kaupade osas selgeid vastuseidki saada ja kus on tihtilugu kombeks ka laosoleva kauba puhul peale tellimuse vormistust tarneaegadega sõnaotseses mõttes hämada. Minu kogemuse kohaselt on Digiozone puhul alati olnud kõik nii nagu nad eelnevalt väitnud. Laos mitteoleva kauba tellimuse korral paar päeva sinna-tänna on läbinisti globaliseerunud äri puhul igati mõistetav ja andestatav - vahemaad on suured ja rahvusvaheline logistika keerukas.

Konkreetse juhtumis osas tunnistagem, igas sektoris ja igas valdkonnas on mingi protsent kliente, kes jätavad lepinguid sõlmides ka rasvases kirjas olulise info lugemata ning norivad hiljem omaenese tegemata jätmiste pealt tüli, külvavad paanikat ja nagu sellest oleks veel vähe levitavad oma eksimust tunnistamata hiljem ka interneti kommentaariumides laimu. Nagu eestlastele kombeks, kiitus on kitsi tulema, negatiivsus ja hukkamõist aga kiirelt. Pea püsti, Silvar, ei maksa neid kommentaare tähele panna. Edu!

Re: Digizone.ee

Postitatud: 01 Nov 2012 10:01
Postitas Lauri
Ka mina olen Digizonest 4-5 korda tellinud ja ei saa küll ühtegi halba sõna nende toimetamiste kohta öelda. Suhtlus nendega on alati selgelt, arusaadavalt ja probleemitult toiminud. Lisaks kes on vähegi IT-ga seotud inimene, see oskab aru saada, et tegelikult on Digizone arendanud väga muljetavaldava süsteemi ja hästitoimiva e-poe.

Pigemini ongi probleem siin selles, et tõesti üks hulk inimesi järjekindlalt ei oska/soovi lugeda sõnaselget eesti keelset abiinfot. Digizone äri ei ole ju lokaalne, vaid niipalju kui ma olen kuulnud juba aastaid rahvusvahelise haardega. Nad on sidunud enda laod oma ja IT-süsteemi hulgaliste Euroopa ladudega. Ja see abiinfo on neil tegelikult ju kõikjal veebis iga toote juures ilusasti ka kirjas. Ole vaid mees ja vaevu mõttega kaasa lugema. Lausa avalehelgi pilkupüüdev ja abistav link https://www.digizone.ee/sisu/33/Laostaatused" onclick="window.open(this.href);return false;

Võtame näiteks
https://www.digizone.ee/38/Video/51/Mik ... #iid=42633" onclick="window.open(this.href);return false;
Toode on partnerlaos
Väljasaatmine 5-7 tööpäeva jooksul.

vs

http://www.ox.ee/est/product/247165" onclick="window.open(this.href);return false;
Saab tellida: 10+
Tarneaeg: 5-14 tööpäeva

Kumb siis? 5 või 14 tööpäeva? See on oma sisult ju 1-3 nädalat?!

vs

http://www.neostore.ee/item/EC-00080291/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarneaeg on 1-2 nädalat — loe täpsemalt
Oodatav tarneaeg on:
Homme, 02.11.2012

Kumb siis? 1-2 nädalat? või hoopis 1 päev?

jne näiteid Eesti tehnika e-poodidest on kuhjaga. Milline neist on sõnaselgeim ja täpseim?

Nende esindaja on väga õigesti käitnud. Kui avalikus ruumis levitatakse mittepaikapidavat laimu, siis tänapäevane ettevõtte peabki sellele objektiivselt reageerima. Olles ka ise IT ettevõtja (ja nagu on ka kommentaari katkest ilust väljaloetav) olen üsna veendunud, et see katkend ei ole esmane kliendile asjaolusid selgitav kontakt, vaid a la kolmas-neljas hetkest, mil klient on ise nö segast peksma hakanud. Paraku selliseid kliente leidub alati, kellega paraku ei saagi teisiti kui et peab kõike puust ja punaseks tehtult talle selgitama. Loomariik on ju kirju:)

Igaljuhul aus pood ja käitumine korrektne.

Re: Digizone.ee

Postitatud: 01 Nov 2012 10:27
Postitas Külaline
Digizone on muide alates uue tarkvarapõhjaga e-poe avamisest (vt lk 39 http://www.digi.ee/arhiiv/ajakiri-digi-11-2011.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;) oma veebi tublisti veelgi külastajasõbralikumaks edasiarendanud. Olen Digi-ga sama meelt - väga tubli töö ja hästi toimiv e-pood. Teen ka edaspidi oma ostud sealt.

Re: Digizone.ee

Postitatud: 15 Nov 2012 10:56
Postitas Tarvo
Polnud varem netist väga tellida julgenud ja väike kõhedus oli, et kas ikka kaup tuleb ka, aga üle neti leitavad Digizone kiitvad positiivsed kommentaarid andsid julgust. Tellisingi Digizonest disainseinakella https://www.digizone.ee/170/Muu/264/Kin ... iid=137830" onclick="window.open(this.href);return false;. Kaup jõudis neile kontorisse kohale 2 tööpäeva kogunisti kiiremini kui tellimise hetkel veebis märgitudki oli. Käisin eile ise kontoris kaubal järel ja suhtlemise osas ei saa küll ühtegi halba sõna öelda. Jutt selge ja viisakas. Soovitan julgelt.
Asjalik pood, mis tundub, et laieneb jõudsalt. Töömehed ehitasid seal parasjagu kontoripinda juurde:)

Re: Digizone.ee

Postitatud: 15 Nov 2012 17:05
Postitas lumi
Mul üks kummaline kogemus. Tegelikult neid on veelgi aga toon ühe näite.
Nimelt tahtsin fotoaparaati tellida, sellest oli kaks erinevat värvi mudelit. Must värv oli kallim. Võtsin siis telefoni kätte ja helistasin neile ja küsisin, et miks on teil musta värvi aparaat 50EUR kallim. Kas on mingi lisa juures või midagi. Öeldi et mõlemad on ühesugused aga küsita ka minu käest, et milles on probleem kas teist värvi aparaadi hind on liiga odav ja muu säärane mõttetu tekst, kohati isegi liiga sõbramehelik. Aga musta kaamera hinda allapoole polevat võimalik lasta. Lõpetasin kõne ära.
Aga 15 minuti pärast uuesti neid aparaate vaadates oli ka teist värvi hind sama kallis, kui must. Ning mõlemat värvi aparaadile oli lisatud veel täiendavad 30eur. Lõin siis niisuguse jama peale käega ning tellisin mujalt.
Paari päeva pärast vaatasin huvi pärast neid hindasid uuesti, sellelt lehelt ning, mis sa oskad öelda, hind oli mõlemat värvi aparaadil sama, mis algul teist värvi fotokal. Mõne päeva pärast hindu uuesti vaadates olid nad taas hindu muutnud, nüüd juba odavam kui esmene soodsaim hind. Aga algselt polnud polnud mulle võimalik teha isegi kallimat hinda. Samas kui konkurendid müüsid neid samu fotoaparaate 30-40eur soodsamalt.
Vot niisugused naljamehed on seal koos.

Re: Digizone.ee

Postitatud: 21 Nov 2012 12:59
Postitas Silvar
Tere,

Et viimases postituses on jutt konkreetselt meist ning kirjeldatud kujul olukord on oma sisult siiski veidi eksitav, siis peangi vajalikuks selle tegelikkusele vastavust veidi pikemalt lahti seleteda.

Nimelt Digizone puhul on siiski igal asjal alati oma loogiline ja objektiivne põhjendus. Et Lumi poolt kirjeldatud olukorda veidikenegi objektiivsust tuua, siis palun tutvuda me keeruka ja automaatikaid täis e-süsteemi toimimist lahti seletavate loogikatega (vt https://www.digizone.ee/sisu/6/Ostutingimused" onclick="window.open(this.href);return false; punktiga nr 3.7.):

3.7. Digizone´i internetikeskkond http://www.digizone.ee" onclick="window.open(this.href);return false; on Digizone´i enda ja tema partnerladude kaubaseisu kajastav dünaamiline süsteem, mis uuendab ladude andmete põhjal kaubaseisu ja hindasid mitte harvem kui üks kord nelja tunni jooksul.

Teisisõnu lihtsamalt lahtiseletatult igas ajahetkes on igal kaubapartiil oma tarnehind. Igas partnerlaos on erineva tarnehinnaga kaubapartiid. Kõikide ladude toimimisloogika on ühene - kaubapartiid tulevad lattu, tellitakse sealt tühjaks ja tulevad kunagi tulevikus taas lattu, ent juba uuenenud tarnehinnaga. Seega võivadki erinevatel ajahetkedel ühe ja sama mudeli eri värvi maksumused erineda, sest meie puhul maksumused ongi pidevas dünaamikas vastavalt konkreetse ajahetke tarnevõimalustele. Seetõttu ei olegi antud juhtumis midagi imekspandavat ning kirjeldatud olukorra teke on teoreetiliselt tõesti võimalik ning seda ilma et me kollektiiv sellest teadlik olla saakski, sest maksumused saavadki teoreetiliselt muutuda vähemalt 6 korda 24h jooksul. Digizone süsteem on väga dünaamiline ja kajastab alati praegusele ajahetkele vastavaid tarnehindu.

PS. Etteruttavalt olgu ka siinkohal kinnitatud, et tellija poolt kord juba suletud ostukorvi maksumus ise aga ei muutu ning seetõttu tellimuseks vormunud ostusoovide korral maksumuste kõikumise pärast muretsema ei pea.

Loodetan, et meie tegutsemisloogikad on pikema objektiivse lahtiselgituse toel taas veidi selgemaks saanud.

Silvar Priman
Digizone arendusjuht

Re: Digizone.ee

Postitatud: 21 Nov 2012 14:35
Postitas lumi
Lp. Silvar Priman

Ka mina peaksin selgitama oma mõttekäiku. Kindlasti ei olnud minu jutt eksitav. Nimelt ei sea ma kahtluse alla ega kritiseeri teie hindu. Iga ettevõte määrab oma toodetele ise hinna. Aga see ei saa olla juhus, et umbes 15 minutit pärast minu kõnet tõstsite te toote hinda, lausa mitukümmend euri. Tollel hetkel, kui ma selle toote hindu uurisin, siis mitte kellelgi ei hüpanud see hind niimoodi üles-alla vaid oli stabiilne ja siiamaani stabiilne. Teie jutu loogika järgi oleks pidanud ka nendel hind samamoodi muutuma. Mõnes kohas oli tollel hetkel isegi soodsam, kui teil. Seega ei ole see kuigi läbimõeldud põhjundus, mille te tõite. Ning kindlasti mitte ei muuda ükski tarnija hindu päevas mitu korda. Isegi nädalas ei muudeta neid hindu mitmeid kordi. Isegi kütuse hind on stabiilsem. Mõtelge selle peale.
Tegelikult oli minu jutu mõte selles, et kuna te polnud tollel hetkel päris kindlad, mis hinna peaks tootele külge kirjutama, siis tegin ma oma kaamera ja erinevate tarvikute ostu mujalt. Ning ka kaks uut objektiivi ostan ma samuti sellest kohast, kus ma eelnevad ostud tegin.

parimat

Re: Digizone.ee

Postitatud: 21 Nov 2012 14:53
Postitas ex-ex-enn
vabandamisest oleks piisanud, see pikk jutt ei tee asja paremaks. samas keegi siinset foorumit eriti ei jälgi nii et senisest hullemaks ka ei tee.

Re: Digizone.ee

Postitatud: 21 Nov 2012 16:36
Postitas lumi
Kas see vabandama peaks? Vabandama ei pea keegi.
...see pikk jutt ei tee asja paremaks.
Aga tõesti, mõnikord tuleks siiski põhjalikult läbi mõelda, mida vastata. Muidu võib jutuda nii, et asja silumise asemel tehakse hoopis veel suuremat kahju.

ex-ex-enn, mida sa nüüd oma postituse all mõtlesid? Praegul jääb mulje umbes nii et, mis te siia ikka Fotofoorumisse nii palju kirjutate, nii kui nii keegi siin ei käi, ega loe. :?: .
Aga tegelikult foorumid, minu teda, selle jaoks ongi? Või Fotofoorum ei ole? Mina olen foorumite kaudu väga palju kasulikku infot saanud.

Re: Digizone.ee

Postitatud: 21 Nov 2012 17:08
Postitas ex-ex-enn
"mis te siia ikka Fotofoorumisse nii palju kirjutate, nii kui nii keegi siin ei käi, ega loe"

nende väheste konkreetsete murede peale kirjutangi. kõigile ja kõigis teemades ei vasta ning feimi ja respekti ei kogu.

Re: Digizone.ee

Postitatud: 21 Nov 2012 19:30
Postitas ex-ex-enn
... aga kui su mure selline, siis minu postitus vabanduse versus pikk jutt teemadel oli silverile, mitte sulle suunatud. võta rahulikult, ma konkureerigi noorte ja vihastega kommenteerimise kiiruse osas, teil ületab see igaljuhul mõtlemise kiirust. enne kirjutate ja pärast ka ei mõtle.